Şimdi dünyanın sonu geliyor ve Amerika ilk batan ülke oluyo. Böyle olunca bütün ünlüler uçakla başka ülkelere gidiyor. Miley'de bizim eve geliyor. :D Felaket geçtikten sonra biz Miley'yi uğurlayacakken Miley burayı çok sevdiğini ve burda sonsuza dek kalmak istediğini söylüyor :D Ve sonsuza dek muuutttlluu... :D

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder